marți, 29 noiembrie 2011

Chiar iti pasa..?

Am visat la ziua in care as putea sa las in spate acele amintiri
Si chiar sper ca odata si odata acest vis chiar se v-a adeveri
Nu mai vreau sa mai traiesc cu clipe care trebuiesc ingropate
Zic ingropate nu uitate pentru ca chiar si asa ele vor fi lasate in spate.
Poate ca nu in acest moment dar cu timpu-l vor disparea
Si alte sentimente posibil mai puternice vor aparea..
Realizez ca tot ce zic poate parea o nebunie,dar chiar si asa
Stii..cum sa-ti zic nu prea dau doi bani pe parerea ta,
Auch a sunat cam dur venind din partea mea
Dar hey chiar ai uitat ca lumea se poate schimba
Poate uneori in bine dar alteori si in rau..probabil..
Si sunt sigura ca acest lucru nu-l gasesti prea admirabil
Dar totusi ce stiu eu,poate ma insel,sau poate nu,oricum nu conteaza
Imi dau seama ca intr-un final si cel mai puternic suflet cedeaza
Chiar daca nu o sa recunoasca prea usor acest fapt
Are nevoie de ajutor chiar si daca e intr-un mod treptat.
Gandeste ca prin asta te ajuti si pe tine insuti
Inveti sa ierti,sa uiti si sa asculti
Pe cel de langa tine cat si pe cei din jur
Fara sa aduci vreun prejudiciu celor dinprejur
Sa traiesti e frumos,dar mai frumos e cand stii sa traiesti
Adica sa-ti dai seama ca uneori m-ai trebuie sa si daruiesti...

6 comentarii:

  1. Inca mai astept ziua in care voi lasa in spate amintirile alea...

    RăspundețiȘtergere
  2. ii ce fain>;d< bravo bai:*,si imi place si designul blogului:)

    RăspundețiȘtergere
  3. uneori daruim dar cei carora le-am daruit ne fac rau :|

    RăspundețiȘtergere
  4. "Sa traiesti e frumos,dar mai frumos e cand stii sa traiesti", adevărat!
    Îmi place blogul tău foarte tare. Continuă tot aşa :). Sper să îmi vezi şi tu blogul meu.
    Merci oricum.

    RăspundețiȘtergere