duminică, 23 septembrie 2012

Old.

Ma gandesc..Oare ne mai tii minte..?ma mai tii minte?Stiu,a trecut  ceva timp de cand  ne.am spus adio si am luat.o pe drumuri separate,dar macar putin,poate mai sunt in gandul tau chiar si franturi de imagini.Chiar nu mai conteaza..Acum,insa vreau sa.ti povestesc despre EL.Poate ti se v.a parea putin copilaresc sau chiar egoist dar pe cine vrem sa pacalim nu am fost niciodata ceva ce nu am vrut sa fiu asa ca stiu ca vei accepta..Da,el..el a fost prezent langa mine cand tu pur si simplu erai prea ocupat gandindu.te la propria persoana..mda,cine era egoistul atunci?Realizez ca nu ai vrut sa te comporti asa,aveai propriile probleme,te.am inteles dar trebuia sa ma intelegi si tu pe mine cand iti spuneam ca nu se mai poate asa,indiferenta ta ma durea,si ma durea a naibii de tare..Dar revenim,da..el,ma simteam in siguranta doar fiind in preajma lui..eram protejata,chiar si de tine.de ce ai devenit..Stii,chiar am sperat ca totul sa fie in imaginatia mea,nu tu..comportamentul tau,felul tau mai nou de a fi,tot.Sa fiu in stare sa simt iar fiorii aceia atat de speciali ,accea ce numai tu mii puteai oferi.Imposibil.mi.am spus intr.un final..Si acum cand ma gandesc la EL inima.mi tresare la fiecare cuvant,fiecare soapta simtita pana in adancul sufletului.Mda,EL...el e fostul tu...baiatul de care m.am indragostit pana peste cap si cel care m.a invatat  sa iubesc cu adevarat..Poate suna stupid,dar acesta este adevarul..acceptal sau pleaca..alegerea ta.

7 comentarii:

  1. De ce sa nu-l accepte si sa ramana? E cel mai frumos lucru ce o fata il poate oferi unui EL: iubirea ei! Nu ar fi mai simplu asa pentru amandoi? Sa va claditi din nou iubirea pe fundatia celei vechi? Ahh, urasc aceste rascruci de drumuri!

    Sa ai grija de tine! Scri foarte frumos! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Da..alegerile sunt grele,insa de ce sa-l accepte?

    RăspundețiȘtergere