sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Orasul stins

Luminile sau stins,tu eu si orasul ne.am destins
Felinarele sau incins iar flacara s.a aprins
Usor usor am alunecat in haul ce.l numim noapte
In urma ei  lasand doar urmele unor nenumarate soapte
Mergem pe strada pustie,ceru.i plin de nori
Vrei sa ma tii de mana,dar stii suntem niste simplii actori
Tu vorbesti cam mut,eu te ascult cuminte,cu inima fierbinte
Iar tot ce a ramas au fost a tale simple cuvinte.
Dar le.am lasat sa zaboveasca prin aerul rece al iernii
Prinzand de veste doar adierea serii.
Timid ma privesti cu ochii albastrii si goi
Ma las usor pe tine insa focul se stinge..apoi
Vrei sa ma prinzi,nu te las..am alunecat
Ai luat cu tine a mea inima pe care tu ai ferecat
Am numarat stelele,e un univers infinit
Am inteles tarziu,cum inceputul e sfarsit.




6 comentarii: